Forum naszego sojuszu
Polecam Vampire D Hunter i Ninja Scroll Także kiedyś na rtl7 z przyjemnością oglądałem Slayers. O DBZ nie wspominam bo ma raczej status kultowego No i oczywiście Ghost in the Shell jest warty oglądnięcia.
Ostatnio edytowany przez Zel (2009-04-30 22:49:31)
Offline
Ja bym tu taką listę zrobił, że by całe forum przestało działać:P, ale streszczę to do mojej własnej TOP20... a więc lecimy z tym koksem:
1. Fate/stay night (Szczerze Polecam)
2. D.Gray-man (Szczerze Polecam)
3. Clannad
4. K-on
5. Zero no Tsukaima
6. Koukaku no Regios
7. To aru majutsu no index
8. Futakoi / Futakoi alternative
9. Eyeshield 21
10. Full metal Alchemist
11. Minami-ke / Minami-ke Okawari / Minami-ke Okaeri
12. RideBack
13. Air Gear (Polecam)
14. Valkirie Chronicles (Polecam)
15. Wagaya no Oinari-sama
16. Green-Green
17. Strike Witches
18. Onegai Teacher / Twins
19. Macross Frontier
20. Neon Genesis Evangelion (!SZCZERZE POLECAM!)
Offline
Podpisuję się pod
2. D.Gray-man (Szczerze Polecam)
7. To aru majutsu no index
10. Full metal Alchemist (koniecznie looknijcie na MANGE - zupełnie inna rzecz, naprawdę warto [anime wypada nieco gorzej od mangi wg mnie]
11. Minami-ke / Minami-ke Okawari / Minami-ke Okaeri
Ghost in the Shell również polecam
Od siebie dodam:
Lucky star (komedia/parodia)
Kino no tabi (seinen)
Mushishi (seinen?)
One Piece (shounen gratka xD - ostatnio miałam faze na OP) !!! (manga nawet lepsza, ale to normalne)
Fairy Tail (dobry shounen - tylko MANGA, jeszcze nie zrobili anime)
Gintama (shounen/komedia/parodia)
Hellsing OVA (tylko ova bo wersja TV jest słabsza; no i trzeba lubić te klimaty )
Scrapped Princess
Samurai Shamploo (świetny klimat i genialna choreografia!)
Soul Eater (shounen, polecam szczególnie mange, ale anime też git)
Elfen Lied (można albo lubić albo nienawidzić...)
Wolf's Rain
Last Exile
King of Hell (manhwa shounen - dostępna tylko do chyba 7vol
Bleach (shounen; manga generalnie dużo lepsza, anime jest strasznie nierówne)
Claymore
z typowych shoujo/romance - Vampire Knight (TYLKO MANGA, anime strasznie zwalili)
na razie tyle - więcej dobrych pozycji nie pamiętam jak sobie przypomnę to dopiszę.
Rankingu nie prowadzę, bo jest bardzo zmienny xD zależy na co mam akurat fazę
jeżeli oglądacie anime to zapewne śledzicie też AMV do ulubionego tytułu jakby wam wpadł jakiś maistersztyk to dajcie linka
i jeszcze jedno: Korsak: gdzie oglądałeś Fate/Stay night? jest tak obłożone prawami autorskimi, że ciężko znaleźć jak masz jakąś stronkę to będę wdzięczna jeśli podasz.
edit: jeszcze sobie przypomniałam 2 pozycje - Voices of a distant star (film 30min - totalny wyciskacz łez, naprawdę polecam każdemu) oraz Origin: Spirits of the past (również film 1,30h ; fantasy)
no i oczywiście Higurashi no naku koro ni - polecam! przed seansem zadbajcie o klimat: oglądać w nocy, przy zgaszonym świetle, upewnić się, że nikt nie będzie przeszkadzał. Koszmarki murowane! Naprawdę przerażające anime :0
edit2: jeszcze sobie przypomniałam o DeathNote - też polecam gorąco! na YouTube było swego czasu po polsku.
edit3: mam cholerną sklerozę 0_o Melancholy of Haruhi Suzumiya - prawdziwie genialna rzecz! komedia/fantasy/sf
Ostatnio edytowany przez Aura (2009-05-01 09:50:00)
Offline